Bilder från Göteborg :D

Tjjenixen ;)
Asså jag har typ inte hunnit bloggat nu på länge typ ;) För jag har haft fullt upp hela veckan, med läxor o sånt!
Nu skriver jag om vad som händee igår:
Skolan då , var väl bra ? Sen blev det bättre ;) När jag slutade åkte jag direkt hem och käka o lite sånt ;)
Sen var man meed Emil :) <33 Haha lisa kunde inte va meed :d haha
men vi hade iaf gryymt kul (y'

Lägger upp lite bilder från Göteborgs Horse Show :)


B E T T T I L L B O U N T Y

M A R T I N G A L

GRIMMA OCH T R E GRIMSKAFT !

Så söta, (hästarna) de var inne på mässan :)

Nationel-hoppningen :)

Det får bli bra med bilderna från Göteborg nu ;) För jag orkar inte lägga upp mera ! :D
+ att jag har köpt med grejer  i horseshow :p Fats har inte tagit kort på det, Dressyr sadelgjod (stavning ? xdd)
Lädergrimma, och schabrak :p


Kommentarer
Postat av: lisa

Haha, fölåt :( jag ville faktiskt va me :o

2011-03-03 @ 18:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0