Torsdag!

Förlåt att jag inte har skrivit här på ett tag typ!
Har haft mycket o göra pluggat vart i stallet osv.. ;p
Och nu är jag hemma från skolan, för jag är sjuk :( Vill inte!! :s
Igår mådde jag dåligt och sånt i skolan. Försov mej också till skolan igår!! :p
Sen igår när jag kom hem sov jag typ bara, ville till stallet igår juu :oo Men idag så har jag as ont i halsen och förskyyld ! Hoppas jag blir frisk snart <3

lördag ska jag till skövde och prova mängder med sadlar på Bountyy :D:D



Vill du bli länkad här på min blogg? :)
Kommentera ''Jag vill bli länkad'' och med din bloggadress :)
Och sen länkar du mejj på din blogg också! :))



Fick bli en bild på Bounty :D (L)


Btw. Glöm inte att rösta på headerna ;)

Kommentarer
Postat av: Caroline

jag vill bli länkad :D

2011-03-10 @ 15:39:08
URL: http://carolinebrandberg.blogg.se/
Postat av: Lisa

jag vill bli länkad! :)

2011-03-10 @ 20:50:35
URL: http://lisaharling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0