Slutade tidigare (;

Tjohoo :D
Idag skolan då ;) Var la rätt bra :P Var inte med på badet de var inte Julia heller så vi skulle cykla till Lidl och ta kort :p Så vi gick också in på granngården :D Kika lite och sånt (;
Sen åkte jag och Julia hem till mej, vi va en liten stund ;) Men åkte vi till Netto och köpte godis (a'
Haaha , Julia skämdes för en sak :p Asså hon tke va pinsamt för några var däär ...
Sedan så åkte man till stallet , red dressyr ! :)
Jag kommer sakna min ponny :( <3 Kommer alltid att älska henne ! Kommer några på Måndag eller Tisdag och rider henne några från Örebro ;)
Ska kanske ha en annan dåå :)
Men nyss har jag käkat mumsig mat som var kyckling ;* Älskart' ! :D

Imorrn ska jag va med Lisa o emil ;)

Hihi

Sees :D



Bild på Meej ! :) Har den som profilbild på facebook !
Bli vän med mej på facebook om ni inte är det ;)
''Marlene Sundström'' :D


Kommentarer
Postat av: Lållllåhh<3

Ha så kul med emil och lisa :D:D:D:D<3

2011-03-05 @ 11:17:30
URL: http://louiseannala.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0