Häärlig freedag :*

Dagen har vart B Ä S T alltså <3
Ahh skolan, fick skjuts utav mamma :D Hade språk först ;) Kom prick åtta till skolan (som vanligt xdd)
Sen hade vi matte, skolka typ ? elr vad ? han är så jevla cepe som vi har -.- special lärare ..
Typ sen hade vi data ;) hihi Seen MAAT :D PANNKAKAA :D ''Gilla'' :D:D Mums <3
Efter hade vi No, fast var inte på No lektionen för jag och Parre var på vadsbo ;) Oo ahh ;))
Efter hade vi idrott, fast jag var inte med :P Ahh sen sluta man 20 i 2 :D Då efter var man med bästaa Jenniferr :D Haha grymt kul :* Vi käkade lite hos henne och titta på Wallander och nån annan liten kontig film ? ;)
Hihi (A' :* Ah men sen åkte man då till netto och vi köpte godiis, och jag köpte HUSTLER (L) :*

Men nu sitter jag här och dricker hustler och datan ! :D
De e livet de asså ;) haha. Och smsa såklart :**

Men Byye ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0