Lite om mitt häst liv! :D<3

Ska skriva lite om mej själv nu.! :)

Jag heter Marlene men kallas ofta för Malle! :)
Jag är en 97 :D Och älskar att rida <3
Jag har ridit mycket hos min syster, hon har en shettis och travare och lite mera hästar .. :P
Jag har ridit på ridskolan länge också :)
Men jag var 10 år när jag fick min fösta ponny.
Det var en B-ponny, gotlandsruss som heter Stjärna. Hon var mycket snäll och söt <33
Hon var jättesnäll för att vara ett russ!
Vi köpte henne i Mullsjö.
Jag tävlade bara i clear rounder med henne, första clear rounden var i töreboda 30 och 40 cm :)
Vi fick rosett på 40 ;)
Jag blev jätteglaad =)) Jg var lite nervös innan för det var min första tävling! ;)
2 år senare var jag tvungen att sälja henne...
Jag var förlång för henne jag var jätteledsen! Jag sa att jag aldrig ville sälja henne..!
Vi sålde henne till några i Borås.
Men senare hade jag en foderhäst som hette Zarah.
Zarah hade spatt..
Så jag kunde/ville inte köpa henne då!
Lite senare köpte jag en liten sur och pigg ponny.
En C-ponny som heter Chandra Bounty.
Men jag kallar henne bara Bounty! :P
I början var jag lite rädd för hene, för hon var helt galen..xd
Men nu så ÄLSKAR jag henne!<33
Jag tävlar clear rounder och lokala hopptävlingar med henne!
Snart måste jag tävla med henne i klibbdressyr, det är mitt mål! ;)
Och jag glömde berätta ......  Jag köpte henne i Orust! :D
Hon hoppade typ i transporten på vägen hem där ifrån :P <3
Och Bounty är fux m. stickel hårig ^^

KRAM Malle (LL)


Kommentarer
Postat av: Amanda Rieem

jag sitter och kikar på halv 8 hos mig :D asbra älsakr matprogram :D

2011-01-13 @ 19:42:14
URL: http://amandarieem.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0