Haha, what fun you have it then!

Jaa nu vad ska man göra nu då ..?
Ha blogga sita vid facebook tills mamma kommer hem med gröten, hihi.
Vi ska äta gröt med sån där goda macker. Fraler kanske det heter. ;)
hihi, Bilderna kommer kanske sen ifrån kamera hoppas jag hittar kamera sladden då(a) :D
Och sen sa jag till optiker och köpa glasögon då,jag fick ta med 4st hem o prova. Jag har bestämt mig dom är svarta :D Kommer mera bilder ;) HAHAH
puss :*

Well now what should I do now ..?
Keep blogging sita on facebook until mom comes home with the porridge, hihi.
We eat porridge with of those tasty sandwiches. Save maybe it's called. ;)
hihi, pictures will maybe then off camera, I hope you will find the camera cord when (a): D
And then I said to the optician and purchasing spectacles then, I had to take home with 4 o try. I have decided they are black: D Will more pictures:) HAHAH
kiss: *

( Google Översätt )
Haha bara för jag har tråkigt så vet ni det liksom ;)

Haha, vad kul man har det då! ;)
Haha, what fun you have it then! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0