Galopp på gärdet! :)

Idag i stallet.
Först hämta jag Bounty, gick över vattenmattan med henne <3
Hon har blivit jätteduktig med det ;)
Sen borstade jag henne och lindade hennes ben :D
Sen red jag ner till paddocken det va is gatan ner dit.. Det var också is i paddocken :P
Så jag gick till gärdet och red. Det var spår som man kan rida i :D
Galopperade och hade jättekul! (A) :DD
Kommer bilder här! :)


Lindor på Bountys ben <3


:D


Vi skulle gå över snön xP


Jessica (kusin) På Hurricane ;)

 
Jag kom full galopp och tvärstanade framför mamma xP


Jessica - fullgalopp


Haha skulle svänga där i galoppen xP


Gillar denna bilden <33

HääjDåå <3


Kommentarer
Postat av: Amanda Rieem

Tjoho! :D



va fina bilder!! :D

Du har väl inte missat att jag har en tävling i bloggen dädr du kan vinna ett armband! ?



KRAM

2011-01-10 @ 20:00:20
URL: http://scenbloggen.com/amandarieem
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. ja :D!

2011-01-10 @ 21:20:28
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0