Dressyr idag ;D

Tjaa (A) Vakna typ halv 11 :p
Idag ska jag rida dressyr på Bounty ;D
Hoppas det går lika bra som det gjorde igår när jag red dressyr på henne (a' :D
I helgen lördag-söndag så är det träning för Gunilla (Forsberg?):o ;)
Är det nån mer som SKA vara med på träningen där? :DD
Men hela veckan måste jag rida dressyr på Bounty och lösgöra henne bra (y'
För hon har juu varit sjuuk.. Så har hon fått stått typ i 2 veckor (; men nu är hon frisk igen :D


Men nu ska jag kanske gå och äta frikost (y' :D




Det blev en gammal bild på mej och Bounty när vi hoppade :p

Kommentarer
Postat av: Lållllåhh<3

Lycka till på träningen^^<33

2011-01-03 @ 14:29:36
URL: http://louiseannala.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0