Dagen :D

Sitter här nyduchad och freesch! ;) Härligt..
Ska ta om hela dagen från början.

Vakna då, senare kom Jullan <3
Så vi gick och mötte Jennifer och Felicia :D
Såå gick vi då till skolan ;))
Hade språk först! Lika chill som vanligt :*
Sen lite andra tråkiga lektoner ..
Sist hade vi idrott, jag mådde typ as illa kände som jag skulle spy elr nååt ;s
Sen gick vi då :D
Sen optikern vi beställde en tid nästa fredag ska jag titta (; <33
Och efter och vi till stallet :DD
Mockade och sånt först. Sen tog vi in Bounty och Diablo =) Diablo är Mammas häst om ni undrar och den är snart 3 år =)
Vi borstade hästarna lite och gjorde klart i stallet ;)
Sen åkte vi till affären :)
Och nu har jag precis duschat :D
Ska snart ätaa varmaa macker :* Väntar bara på Reeekard (bror) och Gabbz (Hans tjej) =D
Kanske skriver ett inlägg sen :*

Kraam (LLL)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0