:D

Tjenaa ;D
Idag var det hoppträning för Gunilla igen :)
Var med Anna, Linda och Rebecka denna gången ;D
Hon vägrade 2 gånger.. Första gången så kändes hon jättefin. Men det var mitt fel!
Andra gången så var det också mitt fel! ;) Men då kom hon typ på knä :P
Och så glömde jag.. hon vägrade 2 gånger på ett sista hinder på en bana! Men jag är stolt över henne ändå <3
Sen kom jag hem. Och gjorde inteså mycket så jag åkte till Lisa (http://lisaharling.devote.se) :)
Först så titta vi på tv^^ Sen gick vi upp till hennes rum och tog lite kort. Bilderna kommer någon gång :P
Hittar typ inte laddaren ^^ Jag är SMART jag vet <3
Vi tittade på tv i hennes rum <33
Och så kom hon på att hon skulle städa i sin garderob! ''host host''
Haha var jättestökigt men hon städade inte klart :P Typ nu ligger allting på hennes golv xD
O sen .. så tränade vi ! ;) Jobbigt men kul!
Tränings värk imorgon kanske ? (; nää de hoppas jag inte xd
Men nu är jag hemma :D
Ähh nu orkar jag inte skriva meer!(L)

HääjDåå!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0