17 Februari 2011

Torsdag! :)
Jag har ju vart i Skövde idag då :)
Fanns mycket fina och bra sadlar :)
Blir typ om ca 3 veckor åka till Skövde's Ridhus :') Och prova Sadlar ! ;D
Mhh sen åkte man hem dåå :)
Satt lite och sånt vid datan *Kul* !
För mamma var tvungen (akut) till tandläkaren .. -.-
Sen käkade jag :D
Seen vidare till stallet ;) Mockade gjorde iordning maten och så, som man brukar tyyp göra (a'
Sen red jag :) Jag hade mammas dressyr sadel :D:D
Gick super bra att rida asså !! :D
Jag red ju självklart dressyr då, tränade på dreesyr programmet LC:1 .
Gick asså super bra säger jag bara:D
Jättenööjjd <3
Hon gick ner och sånt bra i form :') Och jag hade ingen martingal :P
Gick mycket bättre än jag trodde de skulle gå :d
Hoppas det går lika bra på söndan då (a'
Meen nu ska jga inte tjjata meraa just nu ! ;))

Ha det bra <3


Får ni en bild på Pristiege (STavning xd)  sadel.
Den sadel provade jag från mammas kompis en gång ;)

:)

Kommentarer
Postat av: Johanna

- oj haha det var ju inte så bra :D

2011-02-17 @ 20:59:41
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0